Alla inlägg den 18 mars 2007

Av Jenny - 18 mars 2007 20:15

hej hej!!


Japp, jag måste ju va kär i han, annars har jag ju ingen anledning att bli lessen och besviken på min killkompis.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH!


Klart jag tycker om honom, han är min dr. phil jue..
Mina tjejkompisar fattar precis..


Ne, som tjej ska jag ju inte reagera, jag ska va gla.. Helvete heller, höll på att bli tokig igår.
Tänkte inte ta hans jävla skit..
Men fatta att jag blir lessen, tänk på va du säger ibland.
Men han fattar ju ingenting, som vanligt..


har fan aldrig mått så dåligt som igår tror jag.. Hur mycket skit kan man orka med på en dag?


fy fan.
Fulla killar som inte kan ta ett nej, Fulla killar som måste säga nåt taskigt tillbaka om man inte håller med..
Fulla jävla killar som gaddar ihop sig med varandra, spela ingen roll va jag säger..


Skulle jag ha sagt att jag går med fötterna hade dom sagt nåt annat..


Trodde fan jag skulle grina igår, va så trött på allt!

Av Jenny - 18 mars 2007 10:30

Idag hjälpte jag anders att flytta..


Han lata sig  läste böcker och grejer..


Medan jag jobbade hårt hela tiden   =P
Ni ser väl hur tom hyllan är, det är tack vare mig de.. lr ja ja plock ur tidningarna iaf..
Anders, Mor & far bjöd på fika, så jag och han mamma gadda ihop oss mot anders.. hahaha
Man ska inte röka och man ska alltid ha bilbältet på! Va sur han blev tillslut. =P


Sen bar det av till stan, till bonnhålan som håkan så snyggt sa.. Iofs sa han oxå att mannen är den starkare arten hihi..
Men han la ribban där liksom.. Iofs kom jag inte på vad man säger istället för arten.. (känner mig smart nu)
Så jag var tvungen att fråga en kompis om man säger att killar och tjejer e arter, Han sucka och sa man säger könet.. haha
ah just de ja. =P


sen spela alla poker och ja satt där och glodde..
Men jag dansa faktiskt bugg och vals oxå.. ni skulle ha sett mig, ja är smidig som ett kylskåp.



Skulle fan ha åkt hem och sluppit allt..


jaja men en ska ju ha såna kvällar oxå =P


kram

Fan

Av Jenny - 18 mars 2007 04:30

Känner mig helt tom och skitlessen..


Ikväll har jag varit på väg att börja gråta 8 gånger.. Hatar att gråta..


Känns som om jag bara har varit tvungen att försvara mig hela kvällen..
Snälla söta martin hjälpte till med sina kloka ord ibland, Va snäll han är!


Har iaf varit och tittat på anders nya lägenhet, den var jättefin!
bäst att skriva lite om den typ.. så har han köpt en tv som är platt och grå..


iaf fy fan vilken kväll, känns som att mina hemligeheter och känslor kan man leka med.. klart gammla kompisar går före nya typ..
Känns som om jag inte kan lite på nån! Har varit en så jävla jobbig kväll..


Pojkar ska väl hålla ihop!
Men fy fan va jävla elak du är ibland och inte nog med det ni ska gadda ihop er oxå.. fy fan!


vet inte vem jag ska lita på alla säger olika.. ska fan aldrig mer öppna mig för nån..


känner mig bara så jävla lessen..


och kände mig nästan tvingad jue, Är stolt över mina NEJ!


säger man nej så är det nej!!..


ja fattar inte varför han ska va så jävla otr4evlig, va fan har jag gjort han?


känner mig helt värdelös idag..

Presentation


Ensamstående mamma till världens finaste Vincent.
Här bloggar jag om allt, livet som mamma och student, egentid, vänner, gnäll och allt annat som hör livet till =P.

Bloglovin'

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards