Alla inlägg den 10 mars 2007

Av Jenny - 10 mars 2007 12:30

hejsan!


så jag plinga bebbe och frågade om han hade lust att se på film, vi har typ samma humor.


Iaf vi 5 åkte jag hem till honom, lr jag tog bussen och han skulle möta mig vid åhléns.
Stod vid åhléns en stund, tillslut gick jag in och titta på väskorna. Man kan aldrig ha för mycket väskor och skor.


 


Iaf tillslut ringde bebbe och fråga vart är du
- jag är inne på åhléns och kollar på väskor.
- jaha, vart va det vi skulle mötas? för jag står vid hm..


jahapp, så vi möttes nånstans på mitten, så traska vi hem till honom.


Vi kolla på smala sussie, antingen älskar man lr hatar den filmen.
Jag är en utav dom som älskar den, jag och min kusin låg och drog smala sussie repliker en hel sommar i strömstad, när våran tv hade gått sönder. humor!


efter smala sussie hämta vid pizza, i mitt fall kycklingsallad.
Sen blev det tork på tallin.


är detta spermabussen till tallin?
eda, är det du eda?


vilken klockren film!


Lilla Roland som får alla sina "Thailands sprutor". haha


det var väl allt för idag.

Presentation


Ensamstående mamma till världens finaste Vincent.
Här bloggar jag om allt, livet som mamma och student, egentid, vänner, gnäll och allt annat som hör livet till =P.

Bloglovin'

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards