Alla inlägg under maj 2010

Av Jenny - 30 maj 2010 22:15

hej hopp!


Idag har jag firat min första mors dag =). Plutt låg jue i magen förra gången så de gills liksom inte riktigt =P.


Har haft en jättemysig dag, pappa kom hit imorse med lotter som var från Vincent =). Vann 30 spänn, bättre än inget alls..

Sen gick vi och handlade och pappa köpte en tårta till mig från Vincent så klart. plutten har firat mig från alla håll och kanter idag, hade verkligen inte räknat med detta.


Jag hade iaf köpt en cd-skiva till mig själv, från Vincent i mors dag present. Den med prins Noel på, hade jue den sången på hans dop och jag kan lyssna på den hur många gånger som helst.


Vid 3 gick jag och plutt till Anders och Nipha där vi skulle fira 2 födelsedags "barn" =P. Gunnel och Nipha har och ska bli ett år äldre =). 

God mat och lite tårta blev det där, fick även ett paket där som mamma kom med, från Vincent såklart =).


Massa prat och titta på Jessicas söta mage, är lite avensjuk på magen. Fast jag vill inte ha en bebis till just nu, men magen är jue så fin =). Tjat om bebisgrejer och dyra, billiga saker.. Perra suckar lite och vet att han inte kommer få som han vill typ :P.


Sen traskade jag och plutt hemåt, mamma skulle hämta fredrik så skulle vi käka tårta hos mig. Vi hade jue inte firat min lilla mamma än och plutt hade inte firat mormor.

Iaf så hann jag precis komma innanför dörren så kom Lasse med en blomma och lotter.


Tack snälla mamma, pappa, Lasse och självklart min lille älskling Vincent


Plutt busa lite med farfar sen fika vi och plutt fick välling..


  

Som ni ser var det en sliten hjälten


pössen

Av Jenny - 30 maj 2010 21:59

Jag, mamma och plutt drog till staden för att köpa cykelhjälm och stol till plutten =). Japp här ska det cyklas..

Han var jätteduktig när vi provade hjälmar, mammas pöjk de.


jag skulle köpa en pakethållare till min cykel, har läst att man helst ska ha det under stolen, fast det inte behös för själva fästningen.


iaf så bev det ingen pakethållare, jag har jue en sån där cykel med fjädring.

Typ:

   En sån fast annan färg och märke =P..


Iaf så skulle det inte vara nå bra att ha en barnstol/cykelstol lr va de nu heter, för de skulle bli så gungit och konstigt..


Så plutt får cykla med mormor tills jag fixat en annan cykel =P..

Ska ta kort på hans första provtur..


jaja, detta var väl viktig information för er, notera gärna detta i er dagbok :P


Pössen

Av Jenny - 30 maj 2010 21:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 30 maj 2010 21:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 30 maj 2010 20:31

Vi har haft en hel del födelsedagar också..


Så dessa har alla blivit ett år äldre :)


18 April

  

Jenny blev 27 år

24 April

  

Josefine blev 18 år

27 april

  

Linnéa blev 28 år

28 April

  

Johanna blev 23 år

29 April

  

Nina blev 27 år

7 och 9 Maj

Perra blev 25 år den 9:e och Jessica blev 23 år den 7:e

8 Maj

   

Jennie blev 29 år

9 Maj

    

Karin blev 28 år

27 Maj

  

Gunnel blev 49 år

30 Maj

  

Charlotte blev 27 år



Råka låna några bilder hoppas det år okej, annars får ni säga till..

Ja missa ingen nu va??

Grattis på er allihop!!


Pössen



Av Jenny - 30 maj 2010 20:26


Hej hopp!

Det är jue söndag och jag kan inte hålla mig från bloggen längre..

Så de blir lite paus i pluggandet, måste få " unna" sig nåt :P.


Så va gillar ni denna låten, den dånar i mina högtalare dygnet runt, lr kanske inte.

Men alla ska välja få följa sina drömmar, finns säkert nån som gillar den :P



Upp och skaka rumpa nu!!


Pössen

Av Jenny - 26 maj 2010 22:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

KAU

Av Jenny - 21 maj 2010 21:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Ensamstående mamma till världens finaste Vincent.
Här bloggar jag om allt, livet som mamma och student, egentid, vänner, gnäll och allt annat som hör livet till =P.

Bloglovin'

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards