Alla inlägg under januari 2007

Av Jenny - 11 januari 2007 18:30

Måste bli bättre på att kludda här..


Va ute med en killkompis en helg, det sluta som en date =P


Tror inte något kan förstöra dettta året, känns som att det kommer bli väldens bästa år.
Förutom att jag fyller 25 då, japp ja har åldersnojja. Jag är absolute inte redo för detta, jag vägrar.
Får väl skriva ett brev till kungen och be han, att hans snubbar ändrar lite i datorn =P


25 var ju jättegammalt förr, när jag gick i högstadiet sa man att när jag är 25 då ska jag va förlovad, ha en unge på väg och ha ett bra jobb.
Det går inte riktigt enligt planen kan jag ju säga, är singel än så länge och om ja ska får barn inom det närmaste året, får jag nog köpa spermier på nätet..


Iaf det känns som om året kommer bli det bästa hittils. Är liksom glad i hela kroppen, känner mig nykär fast de är jag inte, om inte min hjärna snappat upp nåt som jag inte märkte då.


Fast lite förälskad är jag allti Jason Mras musik.


iaf det här året ska jag gå på minst 2 dejter, som jag måste fixa själv. Har lite ångest för de faktiskt.
Men måste ju våga lite här i livet. 


får skriva mer någon annan dag, plikten kallar.

Presentation


Ensamstående mamma till världens finaste Vincent.
Här bloggar jag om allt, livet som mamma och student, egentid, vänner, gnäll och allt annat som hör livet till =P.

Bloglovin'

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards