Alla inlägg under maj 2007

Av Jenny - 30 maj 2007 23:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 28 maj 2007 22:15

Så i lördags var jag i kil..

eller vi tar det från början..

Vaknade 7 på lördan, var på jättebra humör. Studsa upp och tog en morronpromenad, solen sken och det var ta mig f'n skithärligt..
Bara flög fram liksom, sen  vid 3 var det kalas för moster Gunnel, Morfar & Nipha. Så alla samlades hos Anders och Nipha, åt tårta och supergod mat. Mums!

Egentligen så skulle vi (kilenarna och jag) gå på bio, vi skulle se Johnny Depp som Jack Sparrow. Sikken heting!

Iaf så ändrades planerna lite och det blev kubbspel i kil, hemma hos Magnus muffen..
Jag hämta upp Anders i stan och tvingade han att sjunga till alla låtar som spelades i bilen =).
Jag sjunger jämt i bilen!

Iaf väl framme hos Magnus, så gick vi ut för att spela kubb.
Erik var den enda som förlora bägge gångerna =P
Erik är bara för rolig när han dricker, han kan liva upp allt tror ja och han gör det utan att han vet om de typ =P

Första gången vann mitt lag, lr lag Mathias som det hette..
Det var jag, Peter och Mathias, vi mötte fullislaget som bestod av Magnus, Erik och Anders..

Andra gången vann Magnus, Anders och Peter...

Sen gick vi in och spela tv-spel..

En perfekt kväll, allt var jättetrevligt!

  


     



There's 10,000 reasons to survive
But you only need one to die

Av Jenny - 23 maj 2007 19:30

    Som ni märker så ska jag lista saker jag inte kan leva utan..
Tänker inte skriva ner de självklara grejerna som familjen, luft, ja allt sånt..
Ni får tänka att det kommer först..

Skriver sakerna som jag kommer på dom, i nte nödvändigtvis i rätt ordning

1. Musik.
Lyssnar nästan jämt på rix morron zoo (utom de senaste veckorna när min sömn har krånglat)
Iaf älskar cky, tror inte dom gjort en enda dålig låt. Gillar oxå Jason Mraz.  Favvolåtar just nu är: Mördar Anders, Big Wheel, rehab, you and i both, loyalty song, geek in the pink.
Bör höras på, snarast!  

2. Korsord.
I alla dess slag!!

3. Perez Hilton =)
Man måste bara älska denna människa. Läser hans blogg så fort jag kommer åt. Japp, ja gillar sånt!

4. Dr. Philisar.
  Mina philisar alltså, ni vet vilka ni är..

5. Choklad.
Man måste få känna lukten av den lr äta den. Själv har jag köpt ett bodybutter som luktar choklad. Helt underbart, man blir glad av att sniffa på armen.


oj, va klockan gick.. Måste dra nu..
men ja fortsätter listan imorron..

Har hittat mobbesladden nu oxå, så snart kommer korten upp =P
kram

..

Av Jenny - 17 maj 2007 15:45

Orka...

Av Jenny - 16 maj 2007 22:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 12 maj 2007 14:00

Myskväll hos Muppen

Japp igår bar det va till stora staden Karlstad.
 Slottsbron är ju bara en liten förort som Patrik så fint sa  Shock 2 .

Iaf vi skulle spela kubb hos Anders så alla rava sig dit.
Med alla så menar jag: Magnus, Peter, Jag, Syrran, Nicke, Bebbe, Mathias, Erik & gröngölingen Patrik. (hoppas jag inte glömde nån nu)
  Men de va ingen som hade nåt kubb, så gossarna spela poker istället.

Iaf Mathias hade med sig sin lilla hundvalp som var pytteliten, men ack så söt!! Hunden alltså. Dog 5 

Syrran var min privat chaffis igår, så jag och alla  andra satt och smådrack.
  Mathias var oxå nykter föresten..
Fast jag vet inte om Kvackande Grodan A.K.A Anders smådrack, han verka ganska fuller faktiskt.

Bebbe var rolig som alltid, tycker om han så mycket. Han ser aldrig nåt negativt i nånting. Han är jämt glad. Han muntrar alltid upp en!  Teddy
Magnus var trött och sliten. Det får han va, han har träffat Puckon. 
  Då blir man trött.Tired.

Anders var på pethumör.
Nicke tänker och sen kläckar han nåt kul. Man vet inte riktigt vad som far runt i huvvet på hanA-ha!

Peter & Erik är dom som har koll på läget, känns det som. De sitter och tar in allt liksom..

Mathias hade jue nicko med sig så man kan inte säga annat än  söt söt söt!

Patrik har jag aldrig träffat förut men han verka vara en trevlig prick.Period

Ja, jag ska sluta larva mig med alla smileys...


Hade iaf jättetrevligt igår..

   

Vi försökte oss till och med på att leka mördaren, de gick inte så bra men. Vi försökte iaf.
Vi gav oss på någon variant av 20 frågor leken.
Mycket populärt!

Ikväll är det schlagerkväll i stan, ska svänga våra ludna och shake´a vårt hrm daller!(?)

pöss



Av Jenny - 12 maj 2007 10:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 10 maj 2007 10:15

Hejsan på er!

Knäckte jue ryggen den 3:e.. kändes lite då, värkte lite sådär..
På fredan var jag ju ledig, var bara lite stel i ryggen då..
Efter jobbet på lördan och söndan visste jag inte var jag skulle ta vägen, fy fan va ont det gjorde..
Värkte så jag blev spyfärdig, hela nacken, huvvet & ryggen..
Som tur va slapp jag jobba måndan, hade fan inte klarat de..

iaf på måndag upp till vårdcentralen där de klämde och kände, fick några tabletter 0ch så sjukskrev han mig en vecka..

känner mig inte riktigt lika stel i ryggen, men nacken och ryggen värker.

Var hos knotknackarn, benböjarn lr kiropraktorn som det oxå heter.. 
Det knaka i allt tror jag. Han tog ryggen, benen, nacken, armarna, fötterna ja allt.. Ska dit på månda oxå..

Måste fira Jessica nån dag oxå, känns som alla fyller år nu.. Perra, Jenny, Karin, Maria + många fler..


over and out

Presentation


Ensamstående mamma till världens finaste Vincent.
Här bloggar jag om allt, livet som mamma och student, egentid, vänner, gnäll och allt annat som hör livet till =P.

Bloglovin'

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards