Alla inlägg under juni 2007

Av Jenny - 30 juni 2007 17:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 28 juni 2007 22:00

Känner mig helt sleten idag.. Känner mig trött i kroppen och ögonen, fast huvvet går på högvarv.

Sitter och ylar till Skid Row just nu, lr om jag får säga det själv så sjunger!
Jag sitter och sjunger.. =P
  

Känner mig så jävla trött på allt nu, orkar knappt svarar i telefon när nån ringer.
Känner mig bara så anti just nu, kan man säga det fast man inte är 14?

Har iaf jobbat idag, har haft bilturen.
Kändes som om allt krångla idag, matlådor kom bort, tankspridd personal =P


Ringde Anders idag, kände att jag vara bara tvungen att klaga lite..
Lite klagning blev det oxå.
Vi prata glidmedel haha Loser


Älska ditt liv annars är det kört!


Känns som om det är så mycket jag ska hinna med på så kort tid.
VIll inte klaga för mycket hos kompisar heller, för jag har egentligen ingenting att klaga över.

  Man läser och ser på tv om människor som överleft det ena efter det andra.
Om barn som bor på gatan och är alldeles ensamna i världen.
Straka människor som vägrar lägga sig och dö.

Man kan inte annat än beundra deras styrka, tolka de rätt nu..

Om jag var alldeles ensam i världen, där jag inte hade nån jag hade nog inte överleft.
Är inte så stark, jag behöver några stöttepelare på vägen liksom.


Har iofs turen att ha några som står ut med mitt gnäll.
Ni vet vilka ni är, klarar mig inte utan er.


Nej, nu får det vara färdiggnällt.



Måste ringa Nina nån dag, jag saknar min snygging till pingla som bara den. 
  Vi måste ju ha en Ugly Betty kväll, ska ut och leta låssas tandställning Nerd



P ringde igår oxå, fast jag låg och halvsov Sleepy .
Va så förbenat trött <------- ser ni vad barnvänlig jag var nu!

  Han vägrar säga vad han har kommit på som vi kan göra, jag måste komma på nåt oxå innan han säger..

Men mina hjärnceller gillar att ta kafferaster lr tänka på all stress.
Har frågat Anders och Muffen om hjälp, H Håkan hjälper till ibalnd han med.

På sönda ska ja te Anders muppen, han är nästan bäst bara så ni vet Tongue Out 2.


Fan va dåligt jag skriver när jag är så här.

Känner mig som i januari nästan..

Pink
http://www.youtube.com/watch?v=Q56pHCGrlc4
http://www.youtube.com/watch?v=6DEh0eSpNvY 

Hon är för bra!



Man skulle nog kunna bli botad från sina fel om man inte trivdes med dem.


Av Jenny - 27 juni 2007 22:30

Tjo!
Har precis ravat mig hem från jobbet, har nåt så in i nordens ont i svanken. Electric
Ena handen börja krångla på vägen hem oxå, kunde knappt växla..
Får lite svårt att böja ihop handen ibalnd.



Om vi fortfarande lever imorgon, så vet vi att vi inte är döda.



Sitter här och lyssnar på Metal Skool, cover på cover =P
Ni måste bara kolla in, när Pink joinar dom på sceen..







E lite svag för Pink, va fel de kan tolkas =P


Inte hänt så mycket på jobbfronten, hade bilturen idag.
Så jag flascha (stavning?) i den ruskigt fina kommun bilen.


Måste ta en tur till strömstad snart oxå, saknar dom alihop så mycket!
måste se om mina tanter och farbröder fortfarande är i livet.


Mycket annat som jag måste göra, men jag skjuter det framför mig hela tiden =/



Ne ska ta och ringa P nu..




Hearts
Pöss






Av Jenny - 26 juni 2007 23:30

Idag har jag känt mig så jävla sleten..

Undrar om det märktes, men på ute turen blev jag bara mer och mer blä!

Har så jävla ont i ryggen, handlederna värker så in i norden, knät gör ont och ena handen krånglar..

Kan inte ens hålla i en penna med handen nu, Fan!

Va tvungen att ringa mamma, så hon fick köra hem mig från jobbet.
Funderar på om det är väderombyten jag är känslig för, varför har ja så jävla ont ibland?

Hade inte mamma hämtat mig hade jag fan satt mig och grina va så trött och allt värkte.

Men det går ju över som tur är..

Blir så trött på allt och alla,  lr inte alla men ja ni vet..
Känns som om jag inte orkar med mer nu, måste koncentrera mig på mig själv.. Va ego jag låter =/
Fast skulle nån ringa och vilja prata riktiga problem så lyssnar jag jue.


  Bara så trött på allt, tror mycket beror på att jag går runt och har ont!
Vill sätta mig i nåt hörn och grina känns det som..




Även en naturlig skönhet kan behöva lite hjälp på traven ibland.



Nej fan, nu ska jag va lite positiv..

Käka pizza så jag spydde förut Vomit 2 , ska aldrig mer äta så mycket pizza hualigen


Jag och Anna hade uteturen förut, finns inget team som klär sig och jobbar så bra =)
  Anna är bäst, vi vikarier håller ihop I So Rock!!!!


  
Ne gott folk ska sova nu!
Nattis nattis





En som alltid får mig att skratta är ross the intern, kolla upp han på youtube
Laughing 2

Presentation


Ensamstående mamma till världens finaste Vincent.
Här bloggar jag om allt, livet som mamma och student, egentid, vänner, gnäll och allt annat som hör livet till =P.

Bloglovin'

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards