Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

Staden

Av Jenny - 30 maj 2010 21:59

Jag, mamma och plutt drog till staden för att köpa cykelhjälm och stol till plutten =). Japp här ska det cyklas..

Han var jätteduktig när vi provade hjälmar, mammas pöjk de.


jag skulle köpa en pakethållare till min cykel, har läst att man helst ska ha det under stolen, fast det inte behös för själva fästningen.


iaf så bev det ingen pakethållare, jag har jue en sån där cykel med fjädring.

Typ:

   En sån fast annan färg och märke =P..


Iaf så skulle det inte vara nå bra att ha en barnstol/cykelstol lr va de nu heter, för de skulle bli så gungit och konstigt..


Så plutt får cykla med mormor tills jag fixat en annan cykel =P..

Ska ta kort på hans första provtur..


jaja, detta var väl viktig information för er, notera gärna detta i er dagbok :P


Pössen

 
 
annica

annica

31 maj 2010 15:07

testa att sätta den på din cykel, visst blir det lite gung, men det kanske han gillar?! :) asfaltvägar är ju ganska plana och fina. KRAM

http://familjenbranting.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


Ensamstående mamma till världens finaste Vincent.
Här bloggar jag om allt, livet som mamma och student, egentid, vänner, gnäll och allt annat som hör livet till =P.

Bloglovin'

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards