Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Fika

Av Jenny - 26 april 2010 22:00

Hejsan hoppsan!

Nån som vet om de hitta tjejen som försvann från järpegatan? Måste ha missat vad som hände där, hoppas hon är tillbaka iaf..

Idag iaf så har sötisarna Camilla, lilla Linnéa, Anna, lilla (stora) Linus och tant Malin varit här på fika =).
Var jättekul att att träffas och töla lite, ´tycker det blir alldeles för sällan.
Vincent fick en jättefint gosedjur som han gilla med en gång, de gjorde Linus också som inte riktigt gilla att mamma gav bort de =P. Söta pojkar vi har =). Söta Linnéa låg i babygymmet och charma oss med leenden hela tiden =).

Nu när man ser dem har jag svårt att fatta att de faktiskt är födda samma år..

Efter att ha moffat fika, så tog vi en promenix och Malin cyklade hem för att göra allt plock som inte hunnits med på morron.
Jag och Camilla flåsade oss upp för backen, tur att det är nedför nästan hela vägen utom sista biten när man ska till henne. Man vill jue inte komma svtiig och flåsande hem til folk =P.

Så idag har varit en riktigt bra dag =).

Imorgon blir det babycafé, så då blir det tillatt flåsa uppför backen igen..

Nu har jag föresten nåt mitt första delmål, jag ligger 3 hekto under inskrivningsvikten =). 2,7 kg kvar till nästa delmål, så nu jäklar ska kilona bort!

ne nu blir det roast på berns, Johan Glans är jue med så det får inte missas!

Kramen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


Ensamstående mamma till världens finaste Vincent.
Här bloggar jag om allt, livet som mamma och student, egentid, vänner, gnäll och allt annat som hör livet till =P.

Bloglovin'

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards