Alla inlägg den 10 maj 2007

Av Jenny - 10 maj 2007 10:15

Hejsan på er!

Knäckte jue ryggen den 3:e.. kändes lite då, värkte lite sådär..
På fredan var jag ju ledig, var bara lite stel i ryggen då..
Efter jobbet på lördan och söndan visste jag inte var jag skulle ta vägen, fy fan va ont det gjorde..
Värkte så jag blev spyfärdig, hela nacken, huvvet & ryggen..
Som tur va slapp jag jobba måndan, hade fan inte klarat de..

iaf på måndag upp till vårdcentralen där de klämde och kände, fick några tabletter 0ch så sjukskrev han mig en vecka..

känner mig inte riktigt lika stel i ryggen, men nacken och ryggen värker.

Var hos knotknackarn, benböjarn lr kiropraktorn som det oxå heter.. 
Det knaka i allt tror jag. Han tog ryggen, benen, nacken, armarna, fötterna ja allt.. Ska dit på månda oxå..

Måste fira Jessica nån dag oxå, känns som alla fyller år nu.. Perra, Jenny, Karin, Maria + många fler..


over and out

Av Jenny - 10 maj 2007 10:00

Spelade kub som gudar mitt lag, vi vann!!!!
de kunde man inte tro när jag var med i laget..
Tycker det är skitkul att spela, men jag suger på de.

Iaf vi samlades vid gräsplätten vid röda hsb.. Christer, putte, ja dom fletsa bor där..
delade upp lagen..
Sandra var domare, rättvis som fan!
Jag hamnade i team, Putte och Gård & jenny laget..

efter kubben dfrog de andra till stan, jag och syrran åkte hem för vi skule jobba på lörda..


Ja det var väl dagens tankar..

Presentation


Ensamstående mamma till världens finaste Vincent.
Här bloggar jag om allt, livet som mamma och student, egentid, vänner, gnäll och allt annat som hör livet till =P.

Bloglovin'

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards