Direktlänk till inlägg 18 april 2007

Dagen än så länge..

Av Jenny - 18 april 2007 13:30

Hejsan hej!!

trött som en sengångare idag. Måste få sova snart.
Igår efter tjejkvällen så ringde Muffen och fråga om jag kunde köra en sjuk hund till sjukhuset.. Tyvärr så va han massa mil bort, typ 12 kanske.. Och jag hade ju bara sovit 3 timmar, så skulle jag upp och jobba så jag behövde verkligen sova..  Stackars vovven, hoppas nån snäll själ ställde upp med ratt och bagage..

Händer inte så mycket, jobbar och går runt som en zombie, Väntar på att maten ska bli klar någongång.
Ikväll är det Grey´s Anatomy, det är väl bättre än bäst iaf  Thumbs Up Thumbs Up .

På söndag ska Nipha och Anders bjuda på mat, ska bli supersmarrigt. Nipha är Grums bästa kock!

Tjingeling på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


Ensamstående mamma till världens finaste Vincent.
Här bloggar jag om allt, livet som mamma och student, egentid, vänner, gnäll och allt annat som hör livet till =P.

Bloglovin'

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards